בעל קטנוע שנגנב בבת ים: "פרס כספי לכל מי שיביא לאיתור הגניבה"

עדי מכלוף מציע פרס בסך של 1000 שקל עבור למי שימצא את הקטנוע האהוב

פורסם בתאריך: 19.8.19 18:28

תושב בת ים, עדי מכלוף בן ה-32 מציע לא פחות מ-1000 שקל עבור מי שימצא את הקטנוע שנגנב לו.



הקטנוע מדגם ה-סאן יאנג ג'וי רייד 200 סמ"ק, נגנב מתחת לביתו לפני כשבועיים. "הקטנוע הזה מאוד חשוב לי, קניתי אותו בשנת 2012 ומאז הוא איתי", סיפר מכלוף.

מכלוף עובד מדי פעם בחו"ל בתחום המחשוב כאשר כל מספר חודשים הוא מגיע לישראל ובין היתר הוא נוהג לרכב על הקטנוע שלו. לפני חודש הוא חזר כהרגלו לארץ ולצערו הרב לאחר שבועיים, הוא גילה כי הקטנוע שלו נגנב מתחת לביתו ברחוב הראשונים בעיר. "כמו תמיד החניתי את הקטנוע מתחת לדירה שלי ובוקר אחד כשירדתי מהדירה הוא נעלם", משחזר מכלוף "חיפשתי אותו בכל השכונה, אך לצערי לא מצאתי אותו".

מכלוף ניגש לתחנת המשטרה להגיש תלונה עוד באותו היום, אך הוא הבין כי מהם כנראה לא תגיע הישועה. "ניגשתי לתחנת המשטרה והגשתי תלונה, שם שאלו אותי אם יש איכון לקטנוע, מהרגע שאמרתי להם שאין, הבנתי שהאופנוע שלי הוא לא בראש מעייניהם".

 

החלק המפתיע בעלילה היה כאשר מספר ימים לאחר הגניבה, נשלחה לו תמונה ובה מופיע הקטנוע שלו בעיר יפו. "הודעתי למשטרה על הצילום ומיהרתי למקום, אך עד שהגעתי לאזור המדובר הקטנוע שלי כבר לא היה שם", אמר בצער מכלוף "אין לי מושג איפה הוא כעת ולכן אני מציע את הפרס הכספי הגבוה לכל מי שיחזיר אותו. כמו כן, אני מוכן גם להעמיד פרס כספי על כל בדל מידע שיעזור לי לאתר את האופנוע, הלוואי שאמצא אותו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אחד שנגנב לו

    אל תסמוך על משתלת ישראל בדברים האלה, חלקם אפילו מעבירים מידע לגנבים.
    אם הקטנוע הופיע ביפו, די ברור מי הגנב. הייתי ממליץ לחפש ברחובות באזור אבו סייף ולכיוון גם דוידוף. בהצלחה, ובפעם הבאה תקשור את הקטנוע לעמוד או משהו.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות