פעילויות הילדים במסגרת המיזם. צילום: שחר צברי

מסיבת גלידה ולהטוטנים: הערב יחלו "חגיגות בין הזמנים" לילדי בת ים

כל הפרטים על האירועים שצפויים להימשך עד סוף החודש

פורסם בתאריך: 14.8.19 17:54

הערב (רביעי) בשעה 18:00 יחלו "חגיגות בין הזמנים" המסורתיות מול בית הכנסת מרום ישראל. האירועים יימשכו עד סוף אוגוסט. המארגנים מספרים כי מדובר במגוון פעילויות שנועדו להעסיק את הילדים בחופש הגדול ולמנוע שוטטות חסרת מטרה ברחובות הם הדגישו כי האירועים כולם ללא תשלום.



"הפעילויות הללו נוצרו לאור חוסר האונים של ההורים החופש הגדול והצורך להעסיק את הילדים", סיפר אחד מיוזמי הפרויקט, הפעיל החברתי, שחר צברי. "חשוב להדגיש במיוחד בימים אלה, כי אצלנו אין הפרדה וכולם מוזמנים לשבת ביחד וליהנות משלל הפעילויות שייערכו וגם מ-400 ארטיקים קרירים והכל ללא עלות".

בין שאר הפעילויות השונות בשדרה, יתקיימו מופעים של כוכב הילדים אנדנדינו עם שלל פרסים, מסיבת גלידה ענקית, מיכאל הלהטוטן במופע מיוחד ומסיבת סיום החופש הגדול. כמו כן, יוגרלו במהלך הפעילויות השונות פרסים שונים ביניהם קורקינטים יוקרתיים. שותפים לפעילות זו הם משפחת צברי ומשפחתה של ניצה ביסמוט, פעילה חברתית בקרב עולי צרפת.

"אנחנו מקיימים את החגיגה הזו מדי שנה בחודש אוגוסט, בנוסף לשאר הפעילויות השונות שאנו עורכים לאורך השנה כולה" , אומר צברי "אנו קוראים לכל תושבי בת ים להצטרף לחגיגה, כולם מוזמנים- ילדים נשים וגברים, על מנת ליהנות מהאירועים הרבים שלנו. אנחנו פועלים תמיד למען אחדות העיר ועושים את הכל באהבה גדולה", סיכם הפעיל החברתי.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות