אין מיליון אבל יש פלאפל: בן ורן שהודחו מ"המירוץ למיליון" מחכים לקמפיין

"הכל כתוב מלמעלה. לא היינו עושים שום דבר אחרת", מסכם הצמד מבת ים שמתכוון לנצל עד תום את דקות התהילה

פורסם בתאריך: 15.8.19 11:06

משתתפי "המירוץ למיליון", בן לבייב בן ה-24 ורן גיר בן ה-25, שהודחו בשבוע שעבר, לא מצטערים על כלום.

צמד הבת ימים שרץ יחד מסביב לעולם, "קודם בשביל החוויה ורק אז בשביל המיליון", כמו שאומר לבייב עם חיוך, עובדים בפלאפל "שלמה ובניו", שנחשב לאחד המוסדות הוותיקים והמוכרים בתל אביב. "זה פלאפל שקיים חמישים שנה. אוכלים פה אנשים מוכרים מאוד, מהנשיא רובי ריבלין שהיה מגיע עם אשתו ז"ל, ועד גל גדות", מספר לבייב.



"הכל כתוב מלמעלה. לא הייתי עושה שום דבר אחרת", אומר גיר על ההדחה. החצי השני שלו במירוץ דווקא חשב אחרת, "אנחנו באנו עם הלב למשחק שבו צריך לבוא עם הראש ולהשים את הלב בצד ואולי זה מה שגרם להדחתנו. אבל בדיעבד הייתי עושה הכל אותו דבר", אומר לבייב.

משתתפי המירוץ מתקשים ללכת ברחוב בלי לעצור ולצלם סלפי בשבועות האחרונים. לדבריו של לבייב, "התגובות ממש חמות ואנחנו אוהבים את זה. אנשים מתחברים אלינו ואומרים שאהבו שהיינו אמיתיים. אנחנו לא שחקנים, אנחנו עמך, גם עכשיו שאנחנו מוכרים. לא יקרה מצב שלא נגיד שלום לבן אדם שפונה אלינו ברחוב".

למרות האהבה הגדולה מהקהל, פליטת פה קטנה גרמה לצמד הבת ימי להסתבך עם הפמיניסטיות, שביקרו את ההתבטאויות של השניים בטוקבקים שברשתות החברתיות. "בתוכנית אמרתי שאצלנו בערב שישי הגברים בבית הכנסת, ואמא שלי עורכת את השולחן. הוציאו אותנו שוביניסטים וזה לא נכון", אומר לבייב, "אנשים כתבו בתגובות שאנחנו בשנת 2019 ועצוב שהשוביניסטיות עדיין קיימת, אבל הם לא מבינים שזה לא שוביניזם, זה הכיף שלהן בשבת וזה לא ממקומם לבקר את ההתנהלות משפחות שלנו".

בן זוגו למירוץ, גיר, מוסיף כי "אנחנו באים מבתים מסורתיים וגאים בזה. כשאנחנו בבית כנסת, סידור השולחן הוא התפקיד של נשים ובעיניי זה לגיטימי. הן עושות את זה באהבה, אבל באמצע השבוע אנחנו עושים הכל".

"אתם הרי יודעים במה אנחנו עובדים. אין בפלאפל מישהי שעושה כלים. אנחנו מבשלים, מנקים, עושים כלים וגם שוטפים את הרצפה" מוסיף גיר.

ומה בנוגע לאהבה?

לבייב: "יש לי חברה שאני מכבד מאוד וכשהיא אומרת לי להוריד את הראש אני מוריד את הראש. אם היא רוצה לצאת למועדון היא תלך, אין לי זכות ואני גם בחיים לא אגיד לה מה לעשות".

גיר: "אני מקבל כל מיני הודעות מנשים, אבל עד שלא אמצא מישהי שתהיה כמו כפפה ליד לא אתפשר",

מה התוכניות לעתיד, יכול להיות שנראה אתכם בעוד ריאליטי?

"אנחנו מתים לעשות קמפיין לפריגת ענבים כי זה משקה שמאוד הולך עם פלאפל", אומר לבייב, "הגיע לפלאפל בחור וכששאלתי אותו מה להשים בפיתה, הוא ענה שהוא לפן העסקי, לא הבנתי, חשבתי שהוא רוצה הזמנה של 300 פיתות. הוא רצה שנעשה שיתוף פעולה עסקי כדי לקדם מוצר. הייתי גם שמח להשתתף בגולסטאר".

"הכל עדיין חדש לנו כי זאת פעם ראשונה שאנחנו בריאליטי, כשיעברו 15 הדקות של התהילה – נדע", מסכם גיר, "מעט מאוד משתתפי ריאליטי שהפכו לכוכבים, אם לא ממנפים את זה נעלמים.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. זיו אור

    הבחורים מהמירוץ למיליון לא היו צריכים לוותר לטל י וגילי .הם היו נחמדים ואכלו אותה .השתיים עדיין במירוץ

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות