פעילות ספורט לילדים בעלי צרכים מיוחדים. צילום אילוסטרציה

משחקי ענק מעץ כדורגל: סדנאות ספורט לילדים בעלי צרכים מיוחדים

האירועים יתקיימו ללא תשלום במשך שלושה ימים במקיף העירוני חשמונאים

פורסם בתאריך: 14.8.19 10:46

סדנאות ספורט עבור משפחות לילדים עם צרכים מיוחדים יתקיימו בבת ים בתחילת שבוע הבא. האירועים יתקיימו במקיף העירוני חשמונאים בעיר וייערכו במשך שלושה ימים.



הסדנאות יתקיימו בימים ראשון ושני ה-18 – 19 באוגוסט וכן ביום ראשון שבוע לאחר מכן ה-25 באוגוסט ויכללו סדנאות ספורט ייחודיות ביוזמת עיריית בת ים.

במהלך היום הראשון של הפעילות ב-18 באוגוסט החל מהשעה 09:30 בבוקר יתקיים יום כדורגל בשיתוף בית הספר לכדורגל של פליקס חלפון ובו תחולק מתנה לכל משתתף.

גם ביום השני ה- 19 באוגוסט יחלו האירועים בשעה 09:30 ויתקיימו משחקי ענק מעץ בשיתוף חברת קוביות. הילדים ייהנו ממבחר משחקים ובהם סנוקר, כדורגל שולחן אנושי, רוגטקות ענק ועוד. ביום השלישי ה-25 באוגוסט שיחל בשעה 16:00, ייערך יום ספורט הישגי, אינטראקציה חברתית ולהטוטנות.

סדנאות הספורט הן המשך ישיר של שני אירועים עבור ילדים עם צרכים מיוחדים שקיימה העירייה. הראשון התקיים ביום העצמאות, והשני יתקיים בחודש שעבר כחלק מאירועי הקיץ. את סדנאות הספורט, יזמה המשנה לראש העיר רחל גדרון שמסרה: "זהו פרויקט מקסים וייחודי שנועד לייצר למשפחות עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים חוויות קיץ וספורט משותפות. אני מבקשת להודות לאנשים ולגופים המדהימים שעומדים מאחורי הפרוייקט הזה. לאשר בן יאיר, מנהל מחלקת הספורט בחברה, דורית נבון, מפקחת מינהל הספורט במחוז תל אביב ועירית קובו, המנהלת את המרכז למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים. בלעדיהם זה לא היה קורה".

האירועים מתקיימים בסיוע משרד התרבות והספורט ומשרד הרווחה והשירותים החברתיים, והינם פתוחים לקהל הרחב בהרשמה מראש.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות