"כריך למי שצריך": המיזם למען מעוטי יכולת הגיע לבת ים

דוכן לחלוקת כריכים חינם יעמוד מדי שבוע בימי שלישי באזור המצבה. המתנדבת מיטל חגיוב עובדיה: "אלו אנשים קשי יום שזקוקים לא רק לאוכל אלא גם למילה חמה"

פורסם בתאריך: 8.8.19 10:14

"כריך למי שצריך". כך נקרא המיזם הארצי המספק מזון לאנשים קשי יום ומשפחות מעוטות יכולות. השבוע הגיע המיזם המרגש לעיר בת ים.



ביום שלישי בבוקר הוקם דוכן חלוקת מזון עם 45 כריכים ליד סניף הדואר המרכזי באזור המצבה. בתוך שעה נגמרו כל הכריכים והמארגנים מבטיחים לחזור גם בשבוע הבא ביום שלישי בשעה 11:00  ולהמשיך את החלוקה.

הפרויקט נוסד לפני כחודשיים על ידי איה קיידר סטרול ורביד סטרול ממושב תלמי אלעזר שליד חדרה והוא קורם עור וגידים ברחבי הארץ.

חלוקת הכריכים באזור המצבה בבת ים

 

אחת האחראיות לכך שהמיזם הגיע לעיר, היא מיטל חגיוב עובדיה משכונת עמידר, אם לשני ילדים שאליה הצטרפו קסניה אסרף, דנה דנון סגל ועוד אימהות נוספות. כולן מתוך מטרה להושיט יד וכריך לאוכלוסייה קשת יום שידה אינה משגת מזון בסיסי. "אני מכירה את האנשים האלה שנים רבות", אומרת מיטל ומוסיפה "אין אחד שמסתובב באזור מצבה בבת ים ולא נתקל בהומלסים רבים, קבצנים שמבקשים תרומה כספית בכל הזדמנות ובמראות לא נעימים. הדוכן הזה הוא בהחלט הכרחי למקום הזה".

מיטל מספרת כיצד נחשפה לפרויקט ההתנדבותי "ראיתי את הפרסום בפייסבוק", היא אומרת ומוסיפה "שאלתי את המייסדים האם יש קבוצה כזו בבת ים, לאחר שהבנתי שלא, לקחתי את האחריות לכך עליי", עוד סיפרה "אי אפשר לעצום את העיניים ולראות את מה שקורה בעיר, זו עיר מדהימה שנתנה לי כך הרבה ואנחנו רוצים להחזיר לה בחזרה ודרך התושבים והאנשים שבאמת זקוקים לאוכל ולמגע חם עם חיוך אנחנו כאן בשבילם".

"האנשים שהגיעו לקחת את הסנדוויצ'ים, לא מקבלים יחס אוהב ביום ביום", הדגישה מיטל. "הגעתי עם הילדים שלנו לדוכן אתמול וקיבלנו את האנשים שבאו לקחת מזון בחיוך ובחום. אלו אנשים קשי יום שזקוקים לא רק לאוכל אלא גם למילה חמה וזו תחושה מדהימה".

מיטל מספרת כי נגשו לדוכן עוברי אורח ששאלו כיצד ניתן לתרום. היא הבהירה כי "אנחנו לא מתעסקות בכסף, רוצים לתרום? תתרמו סנדוויצ'ים". עוד הוסיפה "אני שמחה שעכשיו גם קיבלנו תרומה מחברת "יחיעם" שעוזרת לנו ואני מזמינה את כולם לבוא ולהירתם כדי להחזיר לקהילה, כי בסופו של דבר – בת ים היא הבית של כולנו".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות