עבודות ברחוב אלי כהן (דוברות עירייה)
עבודות בעיר. צילום ארכיון: דוברות העירייה

"חפירות הרכבת הקלה לא מסתיימות": הסדר תנועה חדש ברחוב יוספטל

 התנועה ברחוב יוספטל בין הרחובות הרב ניסנבאום ובר אילן לא תתאפשר לשני כיווני הנסיעה הלילה בין השעות 22:30 עד 05:00 עקב עבודות הרכבת הקלה של חברת נת"ע

פורסם בתאריך: 14.7.19 16:34

 התנועה ברחוב יוספטל בין הרחובות הרב ניסנבאום ובר אילן לא תתאפשר לשני כיווני הנסיעה הלילה (ראשון) בין השעות 22:30 עד 05:00 עקב עבודות הרכבת הקלה של חברת נת"ע.



היציאה לאיילון דרך רחוב החשמונאים לרחוב יוספטל בדרך לקניון בת ים תתאפשר רק על ידי מעקף דרך הרחוב המקביל החרושת. במקביל לסגירת הפנייה שמאלה, יצומצמו נתיבי הנסיעה ברחובות החשמונאים ויוספטל.

משה לוי, דייר ברחוב החשמונאים, אמר כי "הנת"ע האלה מגזימים. מהיום בלילה הם ייסגרו לנו את כל הנתיבים של הרחוב שלי ונראה בבוקר לאיזה הסדר תנועה חדש אנחנו נקום. כל בת ים משתנה לפי המסלולים השונים וחלק מהנהגים שמכירים את הדרך שלהם, מוצאים את עצמם כאשר הם חוזרים מהעבודה מתרגלים מחדש למסלול חדש שהם לא מכירים". 

אורנה מזרחי, דיירת ברחוב יוספטל, מיואשת, "כל לילה החפירות האלה לא מסתיימות. אנחנו כבר סוגרים את החלונות בלילה, מפעילים מזגן בכל הכוח ומחכים כבר שיגיע הבוקר. השינה הפכה להיות לא רציפה, אנחנו פשוט מחכים שהסיוט הזה יסתיים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?
הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת.

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות