שכחתם מגבת? מכונות אוטומוטיות לרכישת מגבות הוצבו בחוף בת ים

המגבות יוצעו למכירה במחיר סמלי. יוני עזרא, הבעלים של מסעדת הסטלה ביץ' והקאזה: "הרבה פעמים הרוחצים נכנסים למסעדה שלי ושואלים אם יש לי מגבת מיותרת"

פורסם בתאריך: 14.7.19 11:24

מיזם ענק של הצבת מכונות אוטומטיות לרכישת מגבות חוף הגיע לחוף הסטלה ביצ' בבת ים, במקביל לחופי תל אביב, הרצליה וראשון לציון.

המכונות האטומטיות מציעות קניית מגבת חוף בעלות סמלית של 10 שקלים בלבד. זאת, כאשר המגבות המוצעות עשויות פוליאסטר והן בגודל של 70X140. בכך, יוכלו המתרחצים לקנות מגבת, בנוסף לאפשרויות לשכור מיטות שיזוף, כיסאות ושמשיות.



מי שעומד מאחורי המיזם הם אורן ליפניק ועמיר אמר, שהקימו יחד הקימו את חברת "אולה יזמות בע"מ", והוא נעשה בשיתוף עם מגבות ארד.

היזמים הסבירו כי לא פעם מגילים המתרחצים בים כי שכחו להצטייד במגבות או לחילופין המגבות התלכלכו או נרטבו במהלך השהייה על החוף.

יוני עזרא, הבעלים של מסעדת הסטלה ביץ' והקאזה, שבו הוצבה המכונה הראשונה, אמר: "אנשים מגיעים לים ונתקעים בלי מגבת. הרבה פעמים הרוחצים נכנסים למסעדה שלי ושואלים אם יש לי מגבת מיותרת, הם מציעים לרכוש אותה ולי אין איך לעזור. כשיו מצאנו פתרון נחמד- מגבת חוף בעשרה שקלים שלוקחים אותה אחרי זה הביתה. המכונה תקל על הרבה מאוד אנשים שיעדיפו מראש לא להגיע עם מגבת ולהיסחב".

המחיר שבו מוצעות המגבות הוא נמוך משמעותית מהמחיר שבו נמכרות מגבות. הזימים מסבירים כי החליטו למכור את מגבות במחיר נמוך משמעותית, משום שאינם מתכוונים להרוויח ממכירת המגבות. "אנחנו לא מתכוונים להרוויח דבר ממכירת המגבות. אנחנו נמקם את המכונות בחופים רבים בישראל, והרווחים יגיעו מסימונים מסחריים ופרסומים על גבי המכונות".

אחרי הצבת המכונה הראשונה בבת ים, ב-1 באוגוסט, יוצבו מכונות נוספות בחופי תל אביב הפופולריים בהם חוף הצוק, חוף צפון, מציצים וגורדון. בהרצליה המכונות יוצבו בחוף אכדיה וחוף הגולשים, וגם ראשון לציון השכנה הצטרפה למיזם, כאשר הכוונה של היזמים היא להגיע לכל חוף בארץ "אנחנו במשא ומתן עם רשויות מקומיות נוספות ברחבי הארץ", כך לדבריהם.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מגבות סוג ג הבד מלאכותי לא כותנה זה לא סופג טוב מים ומזהם את הסביבה! בגלל החוטים הסינטטים שעשויים מפלסטיק שעשויים מהם המגבות.

  2. דנה

    פשוט שטות גמורה, במקום ללכת קדימה ולהפחית בכמויות הזבל אנחנו הולכים אחורה. ואל תגידו לי שזה בסדר כי זה נתרם לבתי מחסה לחיות, יש גבול לכמה הם צריכים, מה גם שלא חסרים בים וטקסטילים שנזרקים כל יום, תשאלו לדוגמא את ויצו' פתח תקווה, הם אוספים שני טונות בגדים בשבוע. כן שמעתם נכון, שתי טון!
    ישראל, ארץ הסארטפים, עד שנטבע כולנו בהרס שיצרנו לעצמינו

  3. לאורה

    מייזם שמעודד צרכנות חד פעמית, מעודד עצלנות ומעודד אורח חיים שיקבור את כולנו בערמות של זבל שהיה בשימוש דקות עד שעות…. בסופו של יום עדיף היה שיחזיק במסעדה מגבות יקרות שיגרום ללקוח לזכור מגבת בפעם הבאה, מאשר אופציה זולה שתחליף את הצורך לבוא מוכנים מהבית פשוט ייצור של עוד זבל מיותר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות