בעקבות מקרה האונס של בת ה-7: הפגנה בטיילת בת ים

שתי תושבות בת ים יזמו הפגנה כנגד מקרה האונס שתתקיים ביום שלישי הקרוב בטיילת

פורסם בתאריך: 23.6.19 18:00

ביום שלישי הקרוב מהשעה 19:00 עד 21:00 בערב תיערך הפגנה בטיילת בת ים בהשתתפות של כ-200 אנשים לפי התחזיות. המחאה מופנית נגד החשוד באונס הילדה בת השבע מבנימין, פלסטיני שעבד בבית הספר שבו למדה, ולמען כל הילדים שנפגעו מפדופילים ברחבי העיר ובארץ כולה.



אורלי אלימלך ודניאלי כהן פרץ, הן יוזמות המחאה, תושבות בת ים שלא היו מסוגלות, לדבריהן, לעמוד מנגד בעקבות חשיפת הפרשה – והחליטו לעשות מעשה.

"שמעתי את מה שקרה והדבר הראשון שעשיתי הוא שצרחתי", מספרת פרץ, "זה לא בסדר עבור הילדים שלנו, ומחר זה יכול לקרות לילד אחר. אין קשר בכלל לרקע הלאומני פה, זה שערבי כביכול אנס יהודייה. יש הטרדות מיניות בכל המגזרים וסיפורים לא פשוטים בעולם הדתי ובעולם החילוני, והגיע הזמן להרים קול צעקה בנושא. הילדים שלנו הם לא הפקר. צריך לעורר מודעות גם למערכת החינוך בארץ, וזה פעמון אזהרה ענק בפרשה שקרתה כי בסופו של דבר אלה הילדים שלנו".

"עד שלא תהיה ענישה כמו שצריך, הדברים הללו ימשיכו לקרות", מוסיפה איריס אלימלך, "בעיני, מי שפדופיל, אין הבדל אם הוא יהודי, ערבי, דרוזי, נוצרי. מבחינתי הוא אדם שצריך לשבת מאחורי סורג ובריח ולא להיות ברחוב בקרבת הילדים שלנו ובגנים הציבוריים ובטח שלא בבתי הספר. תחשבו על זה, מחר זה יכול להיות כל ילד אחר, וחשוב שנגיע להביע סולידריות, אהבה ותמיכה בילדה מבנימין שחרב עליה עולמה ובעוד ילדים רבים אשר נתקלים בהם ביום יום, גם בעיר בת ים".

ההפגנה כאמור תצא לדרך ביום שלישי לצד המשך החקירה של ראש אגף חקירות במשטרה, ניצב גדי סיסו, הגשת כתב האישום והעדות הגורלית שלטענת החוקרים עשויה להכריע את התיק. מי שהואשם באונס הילדה בת השבע מבנימין הוא מחמוד קטוסה, כאמור ממוצא פלסטיני, ומארגנות ההפגנה יודעות שלא פשוט במקרה זה לשים את הפוליטיקה בצד, אך מכריזות בתוקף: "מי שרוצה להפוך את ההפגנה הזו לפוליטית, בין אם הוא ממחנה הליכוד, כחול לבן, מרצ, העבודה, ישראל ביתנו –  אנחנו לא ניתן לו. ברגע שנראה שלט פוליטי בהפגנה, אבקש מאותו אדם להוריד. לא ניתן במה לא לקולות הימין ולא לקולות השמאל. ההפגנה היא אך ורק כדי לזעוק את הזעקה של הילדים שלנו. ההפגנה פתוחה לכולם ונשמח לראות לא רק נשים שכבר אישרו הגעה אלא גם אבות, נערים ונערות מכל המינים ומכל המגזרים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא…. אין קשר לזה שהוא ערבי ואין קשר לזה שאתן חובשות שביסים….. אינספור מעשי התעללות והטרדה ואונס של ילדים .. אמרתם מילה? הפגנתם? כלום….. כי מה איכפת לכן? מורה בבית הספר אנס ילדות ? איפוא הייתן?

  2. חיים

    נו מה היא רוצה פרס על ההפגנה. תפסיקו לזיין תמוח כאילו הפגנות יעזרו משהו. תחיו את החיים שלכם ותשמרו על הילדים שלכם, במקום להכניס את האף שלכם לכל מקום. דברים עושים בשקט ולא מפרסמים את זה בתור גאווה עושה הפגנה נגד אונס. מטומטמים.

  3. מירי

    איפה נאמר שההפגנה היא נגד החשוד? מה שנאמר בפירוש הוא שההפגנה היא נגד הרשויות שלא עושות כלום נגד עברייני מין שמסתובבים חןפשי ומסכנים את הילדים. נגד עבריינים יהודים, ערבים, חרדים ואחרים מכל מגזר שהוא, ללא הבדל.

  4. אחאב

    איפה הייתם כשנפעו ילדים במגזר שלכם עד היום?רק המקרה הזה פתח את הצוהר? מילא… העיקר שאתם מבינים שאי אפשר לשתוק יותר.גם לא בגלל הרבי.

  5. אנה

    כל הכבוד לכן יישר כוח..חשוב להשמיע זעקה ולהגביר מודעות לשמירה על הילדים..מזעזע ועצוב.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות