תיקון המדרכה. צילום: דוברות עיריית בת ים

בעקבות הפרסום ב"השקמה בת ים": המדרכה השבורה תוקנה

כעבור חצי שנה ותלונות מצד התושבים, תוקנה המדרכה השבורה ברחוב יצחק נפחא

פורסם בתאריך: 12.6.19 14:24

עדכון אחרון: 12.6.19 14:43

קשישה בת 70 שעברה ברחוב נפחא בבת ים, נדהמה השבוע לגלות כי המדרכה השבורה ממנה נפלה לפני שבעה חודשים, עדיין לא תוקנה.



בחודש דצמבר האחרון, הגיעה בת ה-70 לתאטרון נוצר ברחוב יצחק נפחא 2, פינת הקוממיות. בעת שהלכה ברחוב החשוך בשעות הערב, היא מעדה ונחבלה קשות. "ריסקתי את הברך שלי לגמרי", היא מספרת, "הייתי מאושפזת ועברתי מספר ניתוחים. עד היום אני לא ניידת. אני נאלצת להיעזר בהליכון ולא יכולה ללכת בלעדיו, למרות שזה קרה לפני חודשים ארוכים".

"את הפנייה לעירייה אני אעשה באמצעות עורכת הדין שלי כשמצבי יתבהר", מספרת האישה, "כרגע אני מנסה להשתקם ולהבין את גודל הנזק העתידי. אבל בכל זאת, הופתעתי מאוד לגלות שהדבר עדיין לא תוקן".

"אני לא התלוננתי עדיין", היא מוסיפה, "אבל אנשים רבים שיצאו מהתאטרון ונחבלו בצורות שונות בגלל המדרכה, כן פנו לעירייה".

סימונה רוזן, בת 78, תושבת העיר שהייתה מגיעה לתאטרון נוצר באופן קבוע, חיזקה את דבריה של האישה ואמרה "גם אם תושבים שנפצעו עדיין לא תבעו את הביטוח – זו לא סיבה לזלזל במפגע הזה. זו אחריותה של העירייה לתקן את המדרכות ולחסום גישה עד שיתוקנו. לנו, המבוגרים כל נפילה קטנה היא משמעותית, השיקום הוא ארוך, ואף פעם לא משתקמים לגמרי, אחרי נפילה כזאת היא לעולם לא תלך באופן עצמאי יותר. הייתי רוצה לדעת שלפחות אחרים לא יפגעו".

בעקבות פרסום הכתבה, נמסר מעיריית בת-ים: "צר לנו על נפילת הקשישה. העירייה מטפלת באופן שוטף בתחזוקת המדרכות כדי למנוע כשלים לעוברים והשבים. מבדיקתנו עולה כי לא בוצעה פנייה מסודרת בנוגע למפגע. מיד לאחר פניית "השקמה בת ים", קיימנו סיור במקום לבדיקת מצב המדרכות ותיקונם באופן מידי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ענת

    תגישי תביעה לעיריית בת ים על פגיעת הגוף שנגרמה לך. ככה ילמדו היטב את הלקח ואת תרוויחי כסף שמגיע לך

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות