צער דיכאון עצב
צילום אילוסטרציה: shutterstock.com / Andrzej Wilusz

שבועות: השבוע שבו האם הטרייה כמעט איבדה את בתה בגלל דיכאון

"הייתי אדישה והתנהגתי כמו רובוט", מספרת האם בת ה-29, שקיבלה טיפול לאחר שחייה של בתה ניצלו

פורסם בתאריך: 9.6.19 15:10

השבוע המשמעותי בחייה של תושבת בת ים, אם בת 29, היה כשהבינה שהיא סובלת מדיכאון אחרי לידה. היא נשואה ואמא לילדה בת שלוש. לאחר שילדה את בתה לא הבינה עד כמה חמור מצבה. למעשה היא כלל לא הייתה מודעת למצבה, מה שכמעט עלה לה בחייה של בתה הפעוטה.



"הייתי בליינית ורווקה הוללת", מספרת האם "לא היה ערב אחד שלא יצאתי בו, ופתאום זה קרה. פגשתי את האחד – איש עסקים שעובד כברמן בלילות. מהר מאוד התחתנו והבאנו לעולם את ביתנו. אבל אז הכל התפוצץ לי בפנים".

"עמדתי בצד בדממה. אפילו לא בכיתי"

"אחרי הלידה הרגשתי שנהרסו לי החיים", היא מתארת בבכי "בשל העובדה שלא יכולתי לצאת ולבלות. הייתי בוכה המון ומאשימה את התינוקת בריבים עם בן הזוג, כשהאמת היא שקינאתי שהוא יוצא לעבוד בברים בתל אביב".

מיום ליום, מצבה הלך והחמיר. "שיקרתי שאין לי חלב ולא הנקתי אותה. לא הרגשתי אליה כלום. היא יכלה לבכות בכי קורע לב במשך שעות, ואני הייתי מתעלמת. הייתי אדישה והתנהגתי כמו רובוט. בן הזוג שלי עבד המון ולא שם לב למה שקורה איתי", היא מתוודה.

את השבוע המשמעותי בחייה היא זוכרת כאילו היה אתמול. "כשהילדה הייתה בת חודש, בזמן שהאכלתי אותה, היא החלה להשתעל אך לא ייחסתי לזה חשיבות. פעלתי על אוטומט. פתאום שמתי לב שהצבע שלה משתנה והיא נעשית כחולה. בדיוק באותו הרגע בעלי נכנס מהעבודה וביצע בה החייאה. אני עמדתי בצד בדממה. אפילו לא בכיתי".

לאחר המקרה, היא פנתה לקבלת טיפול רפואי שלו היא חייבת את חייה ואת חיי בתה. "אחרי המקרה הבנו שיש לי בעיה. פניתי לקבלת טיפול והתחלתי לקחת כדורים. היום אני מאושרת, ואני אף פעם לא אשכח את הרגע שבו כמעט איבדתי את הילדה שלי. 'דיכאון' היא מילה גדולה ולא קל להודות בכך. אבל אם לא הייתי מקבלת טיפול, לא הייתי כאן היום", מסכמת האם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מיכל

    לדיכאון יש טיפול בימינו שמרפא את המחלה בלי תופעות לווי חבל שאנשים מתביישים לטפל בעצמם ומזל שהאישה הזות בסוף טיפלה בעצמה כל הכבוד לה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות