דגל הגאווה מונף בטיילת: "השנה אין לנו ממה לפחד"

בבת ים לא מציינים את אירועי חודש הגאווה ובעלי עסקים חוששים להתעמת עם גורמים שמרניים בעיר. אבל בסניף המקומי של רשת המרכולים החליטו השנה להפסיק לפחד

פורסם בתאריך: 3.6.19 13:27

במסגרת חודש הגאווה מתנוססים דגלי גאווה ביישובים רבים ברחבי הארץ, אלא שבבת ים, לפחות בינתיים רק בסניף AM:PM שבטיילת בת ים הניפו את הדגל. זאת, לצד השקת סדרת מוצרים לכבוד חודש הגאווה.

על אף הקרבה לתל אביב, בבת ים לא מציינים את חודש הגאווה שלא כמו בראשון לציון ובחולון. האירועים עדיין מעוררים התנגדות מצד גורמים דתיים ושמרניים בעיר. למרות זאת, בקיץ שעבר נערך בטיילת בת ים הפנינג משפחות צנוע בסימן הגאווה, כפי שפורסם כאן ב"השקמה בת ים". השנה, כך מסתמן, לא יתקיים בעיר כל אירוע.



בשנה שעברה נמנעו מנהלי סניף AM:PM לתלות את דגל הגאווה. הסיבה, כך מסבירה מנהלת הסניף: "האוכלוסייה השמרנית". אבל השנה החליטו בסניף המקומי להתיישר עם כל סניפי הרשת. "היה לנו חשש בשנה שעברה לשים את הדגלים. התלבטנו הרבה והחלטנו לא להשתתף בחגיגות הגאווה. השנה אני חושבת שאין לנו מה לפחד", מסבירה מנהלת הסניף, "אנחנו מרגישים יותר קרובים לתל אביב והחלטנו להשתתף בחגיגה בסניף הטיילת בעיר, שבה נציע גם מוצרים מיוחדים שעוצבו עבור חודש הגאווה והמצעדים שיתקיימו ברחבי הארץ".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. בתיאמי

    בוסה וחרפה בת ים היא עיר מסורתית ולא מתאים שיכנס הדבר הזה לעיר שלנו להוריד תדגל מייייידדד

  2. סרגיי

    אין מקום לזה בבת ים. בעיר של ספרדים שומרי תורה ויוצאי בריה"מ לשעבר מאמינים אך ורק במשפחה השפויה והמסורתית- אבא ואמא

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות