תלונות: גינת הכלבים ברמת הנשיא מוזנחת, מלוכלכת ועם ריח צחנה

בעלי כלבים בבת ים טוענים כי כבר הובטח להם שהמפגעים יטופלו. העירייה: "נבחן את שדרוג הגינה במסגרת התוכנית הרב שנתית לשדרוג הגנים ברחבי עיר"

פורסם בתאריך: 18.4.19 14:52

חובבי החיות והכלבים בבת ים סובלים כבר תקופה ממושכת מכך שגינת הכלבים בגן הי"א ברמת הנשיא אינה מתאימה לתקנים הסטנדרטיים שקיימים היום בגינות הכלבים ברחבי הארץ. לטענתם הגינה מוזנחת, הריח בלתי נסבל והגדר נמוכה ולא רציפה, מה שמאפשר בריחת כלבים מהמקום.



טניה דוצ'נקו, תושבת רמת הנשיא, מספרת ש"יש לי כלב גדול, ובשתי גינות הכלבים אנחנו לא יכולים לשחרר אותו מכיוון שהגדר בגינה נמוכה מאוד והריח שיוצא מהחולות הוא בלתי נסבל. הגינה נמצאת במצב מוזנח וכל הכלבים בורחים דרך הגדר או מעליה. גם כלבים קטנים בורחים – דרך המרווחים בגדר. אין ברזייה בגינה, היא ממוקמת מחוץ לגינה והיא מאוד מוזנחת".

לטענתה, נוסף על ההזנחה הכללית, הגינה אינה מותאמת לעונות השנה. "המקום לא מוצל לקראת הקיץ החם שהולך להיות", מספרת דוצ'נקו, "וכשיורד גשם הגינה הופכת למשטח בוץ אחד גדול ואי אפשר לעשות שם שום דבר עבור הכלבים שלנו". לדבריה, "אין לכלבים שלנו איכות חיים. אין לנו איפה לשחרר אותם כי ברגע שזה קורה, הם יברחו מגינת הכלבים, נקבל דוח מהעירייה או שנגיע למצב גרוע יותר".

בעלי כלבים נוספים מספרים כי "התלוננו עוד לפני הבחירות על המצב בגינה, הבטיחו שיתקנו, אבל דבר לא נעשה. היום, אחרי הבחירות, פנינו למוקד וטענו כי הבטיחו שיתקנו את זה, משיבים לנו שזה יתוקן, אבל אף אחד לא רואה אותנו כנראה והכל נשאר ככה".

מעיריית בת ים נמסר: "אנו מודים שהפניתם את תשומת לבנו. הליקויים יתוקנו מיד לאחר חג הפסח ואנו נבצע מעקב אחר ניקיון המקום. כמו כן, אנו נבחן את שדרוג הגינה במסגרת התוכנית הרב שנתית לשדרוג הגנים ברחבי עיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שמוליק

    אם בעלי הכלבים היו מנקים את הקקי של הכלבים, הגינה לא הייתה מסריחה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות