צילום: באדיבות דוברות העירייה

שתי מורות מבת ים ייצגו את העיר בכנס מיקרוסופט בצרפת

אורית אפלבוים מבית הספר סוקולוב ואתי רחימי מבית הספר דרכא זבולון המר יצאו לכנס העולמי של מיקרוסופט בפריז כנציגות העיר בהטמעה הפדגוגית של פרויקט "אופיס 365"

פורסם בתאריך: 7.4.19 16:04

שתי מורות מבת ים נבחרו לייצג את העיר בכנס עולמי של חברת מיקרוסופט בפריז, צרפת במסגרת הפרויקט "אופיס 365" שמוטמע גם במוסדות חינוך. מדובר בחבילה של שירותי ענן שמסופקת באמצעות מיקרוסופט על בסיס תשתיות שנבנו ברחבי העולם, בלי צורך לרכוש את חבילת האופיס ולהתקינה במחשב.

שתי המורות שהשתתפו בכנס שנערך בתחילת חודש אפריל הן אורית אפלבוים, רכזת התקשוב ומורת השילוב של בית הספר סוקולוב ואתי רחימי, רכזת התקשוב של בית הספר דרכא זבולון המר. השתיים ייצגו את העיר בת ים בהטמעה הפדגוגית של פרויקט "אופיס 365", שמטרתו היא לייצר חוויית הוראה ולמידה עשירה וחדשנית, פיתוח כישורי חיים חיוניים וטיפוח סקרנות ללמידה וידע בקרב התלמידים.



במסגרת עבודתן השוטפת, אפלבוים ורחימי מובילות מיזמים פדגוגיים בתחומי דעת שונים שבהם פועלים תלמידים מהחינוך המיוחד, תלמידים משולבים ותלמידים בחינוך הרגיל. שתיהן נושאות בתואר MIEE לשנת 2019 בעקבות פרויקטים תקשוביים המפעילים סדר חשיבה גבוה אצל הלומדים, בדגש על פיתוח מיומנויות של המאה ה-21. בכנס חשפו השתיים בפני מורים מכל העולם את העשייה הפדגוגית שלהן בתחום שילוב ה"אופיס 365" בקרב תלמידי בית הספר.

איריס מעיין, מתכללת התקשוב העירונית, מציינת כי "בית הספר סוקולוב מקפיד לשלב פדגוגיה וטכנולוגיה. כלל תלמידי בית הספר עובדים בכלי ה'אופיס 365', ובית הספר מועמד השנה לתואר בית ספר מדגים של מיקרוסופט העולמית".

מעיריית בת ים נמסר כי בשנים האחרונות היא מקיימת שיתוף פעולה עם חברת מיקרוסופט ישראל אשר במסגרתה קיבלו כל המורים והתלמידים בעיר רישיון לתוכנה "אופיס 365" להתקנה ללא עלות על מכשירים שונים כמו מכשירים ניידים ונייחים, טאבלטים וסמארטפונים.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות