עיריית בת ים מדווחת: ירידה דרסטית בתאונות הקטלניות בעיר

בעירייה מציגים דו"ח שהופק בשיתוף הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, שמצביע על ירידה בתאונות, ומצהירים כי יישמך הפיקוח המוגבר ופעילויות ההסברה למניעת תאונות

פורסם בתאריך: 26.3.19 15:30

בעיריית בת ים מדווחים על ירידה משמעותית בתאונות הדרכים הקטלניות בעיר. מדו"ח מקיף, המשותף לעירייה ולרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, מגלה כי בשנתיים האחרונה חלה ירידה של עשרות אחוזים בהיקף תאונות הדרכים בעיר, וכן במעורבות של הולכי רגל בתאונות דרכים. מהנתונים עולה כי לפני יור מעשור, בשנת 2007 עמד מספר הנפגעים על 442 מקרים, לעומת 247 בשנת 2018.



בעירייה קושרים את הירידה בשיעור של עשרות אחוזים, בקמפיינים פרסומים רבים והסברה, לצד תיקון תשתיות. "הנתונים המעודדים מצביעים על ירידה דרמתית בתאונות הדרכים בעיר טמונה במספר גורמים: העיר בת ים חרטה על דגלה את המלחמה בתאונות הדרכים, ולשם כך פועל המטה לבטיחות עירונית ביחד עם משטרת ישראל במספר פלטפורמות מרכזיות", מסביר ראש מטה הבטיחות בעיר, צחי בן גיגי, "בשנים האחרונות מתקיימת פעילות הסברה אינטנסיבית אשר אותה מבצע המטה בכל שכבות הגילאים בעיר, גם בתיכונים, וזאת על מנת להעניק לילדים מידע קונקרטי לגבי התנהגות בטוחה בכביש. בנוסף, מתבצעות כל העת פעילות הסברה בעבור קשישים וגמלאים, וכן יצאנו במהלך השנה עם קמפיינים פרסומיים אשר נועדו לעודד את הציבור לבטיחות בדרכים".

גיגי מוסיף כי "שיתוף הפעולה האדוק ביחד עם גורמי אכיפת החוק, בהם משטרת התנועה וגורמים נוספים הצליחה למגר את התופעה של תאונות בהם מעורבים הולכי רגל וקטינים, כאשר אכיפה מוגברת נמצאה כאפקטיבית ביותר למתן הרתעה והתנהגות בטוחה בכביש".

מלבד כל הפעולות האלה, מפעילה העירייה מגרש הדרכה לרכיבה נכונה של אופניים, בעבור ילדים מגיל גן ועד כיתה ו', כאשר בפרויקט הזה משתתפים מדי חודש כ-1,200 ילדים ותלמידים. כמו כן, העיריית בשיתוף מטה הבטיחות מקדמים מספר פרויקטים בתחום השתיות, בהם התקנה של כ-970 עיניי חתול סולריים במאות מעברי חצייה ברחבי העיר ושידרוג ושיפור התשתיות בהקמת צמתים חדשים.

צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים, מסר: "הנתונים האלה הם בבחינת סימן מעודד לבאות, ומהוות בשורה של ממש בעבור תושבי העיר. עירית בת ים בשיתוף מטה הבטיחות בדרכים של העיר, משטרת ישראל והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים תפעל בכל דרך בכדי למגר את תאונות הדרכים בעיר, על ידי פיקוח מוגבר, שיפור התשתיות והסברה. תאונות דרכים הן מכת מדינה של ממש, והן גובות מדי שנה את חייהם של אזרחים רבים. העירייה תמשיך כדי למגר את התופעה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות