מכת חולדות בבניין במרכז העיר: "הן קופצות ורצות בין הרגליים" I צפו:

דיירי הבניין שבמרכז העיר לא מצליחים להילחם בחולדות ובינתיים ממעטים לצאת מביתם שלא לצורך: "אנחנו חיים בפחד משתק". העירייה: "במקום בוצעו שתי הדברות"

פורסם בתאריך: 21.3.19 13:33

תושב בת ים שמתגורר בציר יוספטל המרכזי, שבו מתבצעות חפירות רבות סביב הקמת הרכבת הקלה מספר כי הוא ושכניו סובלים כבר חודשים ארוכים מחולדות בשטח הבניין. לטענתו למרות הפניות לעיריית בת ים הבעיה עדיין לא נפתרה, ואתמול שוב גילו התושבים את החולדות בסביבת ביתם. בינתיים, כך לדבריו, הם ממעטים לצאת מביתם.

"פניתי לעירייה כמה פעמיים והתלוננתי על החולדות בבניין שלנו", מספר התושב ל"השקמה בת ים". השבוע הוא צילם חולדה בפח האשפה של דיירי הבניין. "יש לנו חולדות בגודל חריג מאוד בבניין, הן בגודל של חתולות, ואם לא הייתי מצלם לא היו מאמינים לי".

צפו: חולדה בפח האשפה בבניין המגורים:

דייר נוסף מהבניין הוסיף כי "יש כאן מכת חולדות ואנחנו חיים בפחד משתק. החולדות לגמרי השתלטו על חדר האשפה ואי אפשר להיכנס לשם יותר. הן מטפסות וקופצות ורצות בין הרגליים. זו לא הפעם הראשונה שיש חולדות באזורנו, אבל אף פעם לא נתקלנו בגדלים האלה. בהתחלה חשבנו שמדובר בחתולים בגלל הגודל שלהן".

הדיירים מקווים שהעירייה תמצא פתרון נוסף לבעיה שלהם ומוסיפים בחשש כי "לא בטוח שההדברה רגילה תכניע אותן. אולי צריך חומר יותר מאסיבי".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "במקום בוצעו שתי הדברות, בשבוע שעבר והדברה נוספת ב-17 במרץ, וכן יבוצע מעקב למניעת הישנות המקרה".

 

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רוצים את לאחיאני בחזרה בת ים בקריסה זאת אמת הטיילת גמורה מכת עכברים בת ים מוזנחת אורי בוסקילה רוצה לחזור לימי ראשי העיר הגרועים אין יותר פיתוח בנינים קורסים בטיילת העיר נראת גרוע ביותר

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות