עבודות בכביש בת ים
עבודות בכביש בת ים

במקביל לעבודות הרכבת הקלה: עבודות לשינוי מערך התחבורה הציבורית

על רקע המלחמה בין עיריית בת ים וחברת נת"ע בעקבות עבודות הרכבת הקלה, שוחחו ראש העירייה ומנכ"ל נתיבי איילון לקראת יישום פרויקט מהיר לעיר, לשינוי ושדרוג התחבורה הציבורית שיחל כבר השנה

פורסם בתאריך: 13.3.19 10:51

פרויקט מהיר לעיר של משרד התחבורה ונתיבי איילון יגיע לבת ים, ויחל כבר השנה במקביל לעבודות על הרכבת הקלה בעיר. מדובר על פרויקט שיבוצע ב-17 רשויות המקומיות בישראל, בהן בת ים תל אביב, הרצליה, חולון, ראשון לציון וכפר סבא, והוא יכלול שדרוג מקיף לתחבורה הציבורית והקמת רשת של נתיבי תחבורה ציבורית, סלילת שבילי אופניים והגברת תדירות קווי האוטובוסים.



במסגרת הדיונים על הפרויקט שוחחו אתמול (שלישי) ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט ומנכ"ל נתיבי איילון, איתמר בן מאיר, וסיכמו על הליכים לקראת העבודות ויישום השינויים בעיר בעוד כשנתיים, לאחר שנת"ע תסיים את חלקה בבניית מסלולי הרכבת הקלה בעיר. בשלב זה הוחלט כי ההכנות לקראת הפרויקט יהיו תכנוניות בלבד ויחלו בהתקנות מערכות אלקטרוניות בכניסה לעיר מחולון ומראשון לציון השכנות.

השיחה בין ברוט ובן מאיר התקיימה על רקע המלחמה של עיריית בת ים נגד נת"ע על רקע עבודות הרכבת הקלה. ברוט טוען כי העבודות פוגעות בביטחות התושבים ואף מסכנות אותם. הוא אף הצהיר כי הורה לפקחי העירייה לתת דוחות וקנסות לפועלים העוברים על החוק. מנגד, חברת נת"ע שלחה בשבוע שעבר מכתב התראה טרם הגשת תביעה, בטענה כי ברוט והעירייה מנצלים את סמכויותיהם לרעה ופוגעים בחברת נת"ע ובעבודות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות