אילוסטרציה: שאטרסטוק
אילוסטרציה: שאטרסטוק

בשורה: עיריית בת ים תחזיר את החוגים לילדי החינוך המיוחד

הערב צפויה מועצת העיר לאשר את החזרת החוגים לילדי החינוך המיוחד. התקציב יגיע ככול הנראה מקיצוץ תקציב ההנהלה

פורסם בתאריך: 6.3.19 16:33

מועצת העיר תאשר הערב: עיריית בת ים מחזיקה את החוגים לחינוך המיוחד. זאת, למרות הקיצוצים בתקציב. כך נודע ל"השקמה בת ים". עבור הפעלת החוגים יאשרו חברי מועצת העיר סכום של 100 אלף שקל, שיועברו לאחר קיצוץ בתחום אחר, ככול נראה מתקציב ההנהלה.



לפני כחודש אישרה מועצת העיר בת ים את התקציב לשנת 2019 בישיבת מועצה דרמטית וסוערת, על רקע הצורך בקיצוץ בתקציב. בסך הכל קוצצו 20 מיליון שקל מתקציב העירייה העומד על 890 מיליון שקל, כפי דווח כאן. בתוך כך, קוצצו תקציבי החינוך, דבר שפגע בילדי החינוך המיוחד בעיר. אולם, מחזיקת תיק החינוך המיוחד, טל אסייג, העלתה את חשיבות הנושא בפני ראש העירייה ובעקבות דיונים בנושא הוחלט למצוא פתרון שייאפשר את המשך סבסוד החוגים.

בישיבה שבה אושר התקציב ציין ראש העירייה, צביקה ברוט, כי "יחד עם הגזבר והחשב שמנו מטרה שלא לסטות מתוכנית ההבראה" והוסיף כי "אין שום פגיעה בחינוך הפורמלי שעיריית בת ים מפעילה".

בעירייה מבינים כי לא יוכלו לחרוג מהתקציב וברוט התחייב למשרד הפנים כי יעמוד במסגרת התקציב גם לאחר החזרת החוגים לילדי החינוך המיוחד. לכן, ייאלצו במועצת העיר למצוא מימון באמצעות קיצוץ בסעיפים אחרים בתקציב, ככול הנראה בסעיף ההנהלה שעבר גם הוא כיווץ משמעותי.

עוד באותו הנושא:

בית הספר לחינוך מיוחד היחיד בעיר זקוק לשיפוץ וכוח אדם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות