צפו: הסרטון שהביא לביטול הדו"ח לנהג מבת ים

תושב בת ים קיבל דוח על אי מתן זכות קדימה במעבר חציה בעיר, לטענתו למרות שניסה להוכיח כי נהג כחוק במשטרת התנועה סירבו לבדוק את מצלמת הרכב שלו שתיעדה את המתרחש. רק בבית המשפט הוא ניצח

פורסם בתאריך: 6.3.19 17:00

סרגיי גלוזמן, תושב בת ים, הצליח באמצעות סרטון להוכיח כי הואשם לשווא בעבירת אי מתן זכות קדימה במעבר חציה בבת ים. למרות שטען כי לא ביצע את העבירה אלא עצר, סירבה משטרת התנועה להקשיב לגרסתו ולבדוק את המצלמה ברכבו שתיעדה את האירוע. כעת, לאחר שניצח במשפט וחפותו הוכחה, הוא מתכוון לפעול משפטית נגד משטרת התנועה.



גלוזמן נסע ברכבו הפרטי ברחוב ברחוב יוספטל פינת ניסנבאום. כשהתקרב למעבר חציה, הוא עצר את רכבו ונתן לשתי הולכת רגל לעבור והתכוון להמשיך בדרכו. אלא שאז עצרה ניידת של משטרת התנועה את גלוזמן ונתנה לו דוח על סך 250 שקל, תוך התעלמות בוטה מדבריו ומגרסתו. "נהגת ברכב והתחלת להתקרב למעבר החציה", נכתב בדוח התנועה, "לא נתת זכות קדימה להולך רגל שעמד על המדרכה בסמוך למעבר החציה, וניכר היה שבכוונתו לחצות את הכביש".

אלא שאז גילה גלוזמן כי למזלו הרב, כי מצלמת הרכב שהיתה ברכבו תיעדה את הנסיעה ואת עצירתו לפני מעבר החציה תוך מתן זכות קדימה מלאה להולכות הרגל. לטענתו הוא פנה למרכז השירות לטיפול בדוחות תנועה בבקשה לביטול הדוח, אך למרות זאת נדחו טענותיו, גם כשביקש להציג את הראיות שברשותו. לדבריו מרכז השירות טען כי מדובר בגרסה של הנהג מול גרסת השוטר, והנטייה היא לקבל את גרסת השוטר.

צפו בסרטון שהביא לביטול הדו"ח:

 

 

בכל זאת, גלוזמן לא נכנע והחליט לפנות לעו"ד לירון אורון ממשרד עורכי הדין אילון אורון, וזה פנה לבית משפט השלום בתל אביב-יפו שבו חשפה ההגנה את הסרטון, אשר היווה ראייה חותכת לחפותו של גלוזמן אשר יצא זכאי במשפט. כעת, ולאחר שהוכיח את חפותו, מתכוון גלוזמן להגיש תביעה נוספת נגד משטרת התנועה באמצעות עורך דינו.

ממשטרת ישראל נמסר: "בבדיקה שערכנו עולה כי אמנם מדובר ברישום דו"ח שגוי לאזרח, ועל כן הוחלט לבטל את הקנס לאלתר. אנו מצרים על אי הנעימות, והודעה בדבר ביטול הקנס תשלח כבר במהלך הימים הקרובים".

 

 

תגובות

3 תגובות
  1. נהג רגיל

    מפחיד שאנו צריכים להסתובב עם מצלמות ברכב כדי להתגונן מתביעות שווא של משטרת התנועה.
    כי ב"מילה מול מילה" אין לנו שום צ'אנס.
    לאן הגענו?

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות