האם שבנה סובל מהתעללות: למה כבר חודשים שלא נמצא פתרון?

כבר חודשים שאם לתמיד בכיתה א' בבית ספר בבת ים מבקשת שיימצא לבנה פתרון אך ללא הואיל. לטענתה גם כשהגיעה למשרדי העירייה לא קיבלה מענה אלא השפלות

פורסם בתאריך: 6.3.19 13:03

אם לתלמיד בכיתה א' הטוענת כי בנה סובל מאלימות בבית הספר, הגיעה השבוע למשרדי אגף החינוך בעיריית בת ים,  בדרישה למצוא פתרון לבנה. זאת, לאחר כארבעה חודשים של מאבק למצוא פתרון הולם לבעיית האלימות המתמשכת שממנה סובל בנה.



כפי שפורסם ב"השקמה בת ים", התלמיד לומד בכיתה א' מסגרת חינוך מיוחד, וסובל מהתעללות מתמשכת. בעקבות המצב החליטה אמו, אם חד הורית לחמישה ילדים, שלא לשלוח אותו לבית הספר ומבקשת להעבירו לבית ספר אחר. אלא שדבר לא נעשה ומה שהוצע לאם הוא להצמיד שמירה לבנה. על כך הגיבה האם בשיחה עם "השקמה בת ים": "מה, הוא עד מדינה? זה הפיתרון?".

מאז טרם נמצא פתרון, והשבוע הגיעה האם לאגף החינוך עם בנה. אלא שלטענתה היא לא קיבלה פתרון, ואף ספגה האשמות מצד הצוות החינוכי במקום באגף שטען שהיא מזניחה את הילד ומונעת ממנו ללכת לבית הספר. "אף אחד לא מוכן לעזור לי", סיפרה האם ל"השקמה בת ים". "אומרים לי שאני מזניחה את הילד שלי על זה שאני לא שולחת אותו לבית הספר, איך יכולים להגיד לי דבר כזה? ארבעה חודשים אני סוחבת את הילד שלי לכל מקום, לעבודה, לבתי החולים, אני אחרי ניתוחים בבית חולים, אבא שלי חולה במחלת הסרטן ואני מסתובבת עם הילד שלי לכל מקום וכל הזמן דואגת לו, איך יכול להיות שאומרים לי שאני מזניחה את הילד שלי? שיתביישו".

עוד מוסיפה האם כי "עם צו בית משפט יוציאו את הילד שלי מהבית. העירייה מתנערת מאחריותה. לפני שבועיים הודיעו לי בכלל שהילד רשום בנתניה בגלל שאביו לא חתם על איזשהו טופס במשרד הפנים וזה היה נוח להם. הלכתי למשרד הפנים סידרתי את העניין ועכשיו הם אומרים לי כי הם יחזירו אותו לבית הספר שבו הם מכים את הבן שלי, אז איך זה בדיוק ייתן את הפיתרון למצב הנוכחי שלנו?".

מעיריית בת-ים נמסר: "הנושא מטופל באופן צמוד על ידי אגף החינוך והפיקוח מטעם משרד החינוך, והאם אף עומדת איתם בקשר רציף בנושא. מפאת צנעת הפרט וזכויות הילד לא נוכל להוסיף מעבר לכך."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות