גינת דקר בבת ים
גינת דקר בבת ים

הורים מבת ים הודיעו למשטרה: בשכונה מסתובב פדופיל

המשטרה: "מתבצעת פעילות גלויה וסמויה לאיתורו תוך הגברת נוכחות משטרתית באזור"

פורסם בתאריך: 26.2.19 17:04

הורים מודאגים בבת ים פנו למשטרה ודיווחו כי לאחרונה מסתובב גבר החשוד כפדופיל בסמוך לבית הספר חשמונאים, וכן במספר גינות ציבוריות בעיר. ההורים העבירו הודעות אזהרה בקבוצות הווטסאפ השונות בעיר, וציינו: "שוחחו והזהירו את ילדיכם שלא מדברים עם אנשים זרים גם אם ההצעה מפתה ומאוד עניינית".



מספר הורים טוענים כי היו עדים לשיטת הפעולה של הגבר החשוד וסיפרו כי הוא מגיע לגינות ציבוריות בשעות הצהריים, בניסיון לאתר ילדות וכי הוא פונה לילדות בזמן שהן מרוחקות מהוריהן בניסיון לשכנע אותן ללכת איתו הצידה.

במטרה להגביר את הערנות סביב הסכנה הנשקפת לילדים שלחו ההורים הודעות אזהרה בקבוצות הווטסאפ של תושבי השכונה. "בהמשך להודעה שנשלחה אתמול בקשר לפדופיל", כתבו היום (שלישי), "הבוקר הוא ניסה בשנית לשוחח עם אחת הבנות ליד אזור הגנים אך לא צלח לו, הורים זיהו אותו, הקב"ט רדף אחריו והודיעו גם למשטרה".

אחד ההורים סיפר על הבעייתיות הרבה ועל הקושי לעצור את החשוד: "למרות שפנינו למשטרה והיא מודעת לנושא, אין לה הרבה מה לעשות כל עוד אין ראיות מוצקות, ולכן ההורים צריכים לשוחח עם ילדיהם ולהזהיר אותם מפני זרים ומפני הצעות מפתות ומפוקפקות".

קריאות האזהרה הועברו גם לבתי הספר באזור על ידי הורים מודאגים, שביקשו מהמורים לקיים שיחה עם התלמידים כדי להעלות את המודעות לסכנה.

תושבת השכונה ואמא לשתי בנות, בנות שנתיים ושש, סיפרה ל"השקמה בת ים": "שמעתי על המקרה משכנה שלי. הפדופיל פנה לבתה, הציע לה לראות את גורי החתולים שלו וביקש שתתלווה אליו. איזו אמא יכולה לישון בשקט בלילה בידיעה שזה מה שקורה בשכונה שלה?".

המשטרה נמסר בתגובה: "הבוקר התקבל דיווח במוקד 100 אודות חשוד המסתובב במקום ופונה לילדים. ניידת משטרה ביצעה סריקות לאיתור החשוד ובמקביל מתבצעת פעילות גלויה וסמויה לאיתורו תוך הגברת נוכחות משטרתית באזור. משטרת ישראל קוראת לציבור לגלות ערנות ולדווח למוקד 100 של משטרת ישראל באופן מידי על כל אדם חשוד כולל מסירת תיאורו ומיקומו בזמן אמיתי".

מאוחר יותר נמסרה הבהרבה מטעם מהמשטרה לפיה, "בהמשך לפרסומים שפורסמו היום (שלישי) בפלטפורמות השונות אודות גבר החשוד כפדופיל אשר מסתובב בבת ים, שכללו תמונתו של גבר 'החשוד', אנו מבקשים לעדכן את הציבור כי מחלק הנוער של מרחב איילון פתח בחקירת החשדות ותוך זמן קצר איתר את החשוד לכאורה. לאחר גביית עדויות מגורמים שונים הוסר כל חשד לעבירות פליליות כלפי הגבר שתמונתו פורסמה ברבים. המשטרה קוראת לציבור להמשיך לגלות עירנות ובמקביל לפעול באחריות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות