בן ה-75 שנפגע מרוכב אופניים בן 17: "אף אחד לא מחשבן לחוקים"

"יש לי לסת שבורה, יש לי תפרים בראש, שברים בפנים ובארובות העיניים", מספר הולך הרגל שנפגע מרוכב אופניים ותוהה מדוע אין פיקוח על הרוכבים

פורסם בתאריך: 25.2.19 12:18

בשבוע שעבר נפגע באורח בינוני תושב בת ים, בן 75, מרוכב אופניים בן 17, שעל פי החשד רכב תחת השפעת סמים. הולך הרגל שנפגע בראשו, קיבל טיפול ראשוני במקום ופונה לבית החולים וולפסון, כשהוא פצוע באורח בינוני.



הולך הרגל שמחלים מפציעתו, עדיין סובל מכאבים, והמום ממה שאירע. "צריך לעשות לרוכבי האופניים בעיר סוף, אף אחד לא מחשבן לחוקים זה עבר את כל הגבולות. כל הזמן מבוגרים נפגעים מאופניים כי הם נוסעים מתחת לכל ביקורת", הוא אומר ל"השקמה בת ים".

"אני לא זוכר כלום מהאירוע", מוסיף האיש שמבקש להישאר בעילום שם, "לא ראיתי אפילו מהיכן הוא הגיע, נפלתי על הראש בעקבות המכה והתעוררתי שאני נמצא בוולפסון. לא היה אף פקח ברחוב, אף אחד לא נוגע ברוכבי האופניים וזה מה שקורה שלא אוכפים את החוק, אנשים נפצעים ובמזל זה לא נגמר גרוע יותר".

הקשיש שנפגע, סובל מכאבים עזים

הוא עדיין לא החלים ומתמודד עם כאבים עזים. "יש לי לסת שבורה, יש לי תפרים בראש, שברים בפנים ובארובות העיניים", הוא מספר, "אני צריך לעבור ניתוח בלסת על מנת לאחות אותה. קשה לי לפתוח את הפה ולאכול, אני אוכל רק נוזלים, אפילו לחם אני לא יכול לאכול".

"אני מודה לצוות הרפואי בבית החולים שמעניק לי טיפול נפלא", הוא מסכם, "הם בני אדם שעובדים קשה מאוד וצריך להתייחס אליהם בכבוד ובהבנה וככה הם יחזירו לך באותו המטבע".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות