אודות

עיתון השקמה הוא כלי התקשורת הוותיק והמשפיע ביותר בעיר בת ים. העיתון המקומי שנוסד בסוף שנות ה-80, חרט על דגלו עוד בימיו הראשונים, והרבה לפני שבת ים מנתה יותר מ-130 אלף תושבים, להעניק במה וקול לכל אחת ואחד מתושבי העיר, לאלו שעושים מדי יום את החינוך, התחבורה, הספורט, התרבות ונוגעים בכל תחומי החיים. אם תרצו, המגפון של התושבים והכי חזק בבת ים. תושבי העיר מצדם משיבים בהבעת אמון ובוחרים, מדי שבוע להכניס את השקמה לביתם ולתת לו לספר את סיפורם.

השקמה המשיך לתת דגש לחיים בבת ים, מכל ההיבטים, גם אחרי יותר מ-30 שנים, גם בעולם מוצף בתוכן, כשכל המידע נמצא בכף היד ובזמן שכולם מדברים על הכל: בורסה, רכילות, ביטחון, חדשות בעולם, חדשות בארץ, ספורט עולמי, כלכלה ופלילים ושוכחים את הדבר החשוב ביותר – הבית ומה שמסביבו. עיתון השקמה, המופץ בבת ים בכ-50 אלף עותקים, נוגע במרכיבים שמהם עשויה העיר: החינוך, הבריאות, הספורט, התרבות והתשתיות. זאת, מתוך הבנה ותפיסה שרק בעיתונות מקומית אפשר להגיע לכל תושב, לכל בית ספר ולכל בעל עסק.

אחרי יותר מ-30 שנים עיתון השקמה הגיע גם לאינטרנט עם האתר "השקמה בת ים", על מנת להמשיך ולהביא את המידע החיוני והחשוב אונליין ובזמן אמת. באתר, כמו בעיתון הוותיק, כתבי השקמה בת ים מסקרים את כל תחומי החיים בעיר: התפתחויות עירוניות, נדל"ן, חינוך, בריאות, ספורט, פנאי ותרבות. זאת כדי להמשיך וללוות את תושבי בת ים בפרלטפורמות תקשורתיות נוספות ולהיות נגישים בכל עת ומכל מקום.


כגוף תקשורת שמקדש את התוכן בחרנו להפריד באתר בצורה מוחלטת בין התכנים המערכתיים שלנו לבין התכנים המסחריים, כך שלא ייווצר כל סוג של בלבול בקרב הגולשים בין התכנים המערכתיים לבין התכנים המסחריים. לכן, הכתבות השיווקיות שמיוצרות על ידי המחלקה המסחרית של האתר נבדלים בכך שלצד שם הכתב מופיעות המילים "תוכן שיווקי", ובסוף כל כתבה מצוין מיהם הלקוחות ששילמו עבור הכתבה השיווקית.


 

🔔

עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.