דיירי רחוב דניאל: השכן השתלט על הרכוש הציבורי ומטיל אימה על כולנו"

פורסם בתאריך: 17.3.22 12:25

"מעל לשני עשורים החיים שלנו הפכו לסיוט בחסות אחד השכנים ועיריית בת ים שנותנת לזה יד בלי סיבה נראית לעין" כך אומרים תושבי רחוב דניאל 72  בעיר שלפני כמעט שני עשורים התעוררו למציאות חדשה, כשאחד השכנים החליט להסב את המחסנים שלו לדירות ולהשכיר אותם.



"הוא פשוט החליט על דעת עצמו לקחת את המחסנים ולעשות אותם לדירות, יש שם שלושה דיירים שלהם הוא השכיר את המחסנים יחד עם חניות והוא פשוט משתלט על הרכוש המשותף בלי שאף אחד מפריע לו" אומרת אחת הדיירות.

"הוא משליט טרור בבניין, אין לנו ועד בית כי אף אחד לא מוכן להיות בתפקיד, לקודמים הוא מירר את החיים מרח צואה על הקירות, הניח עופות בארון חשמל, שפך מי אש על הרכבים, הכל במטרה להטיל אימה וזה מצליח. נכון לעכשיו הוא ריצף את החניה ומציע את המחסנים שלו לטיפוסים מפוקפקים יחד עם חניה על חשבון השטח שלנו"

עופות בארון חשמל

עופות בארון חשמל

לדברי אחד השכנים, "פנינו עשרות פעמים לעיריה לאורך השנים, הוא קיבל צו חלוט לפינוי המחסנים הללו אבל אף אחד לא אוכף את זה , ואנחנו כל הזמן מקבלים תשובות הזויות כמו "יש לנו בעיית חוסר זמן, חוסר בכח אדם" והשיא היה כאחד השכנים פנה ונאמר לו שהמחסנים פונו, מה שרחוק מהאמת".

אתם סובלים מאיומים?

"כל הזמן, הייתה לנו לפני כמה שנים ישיבת ועד והוא פשוט הניח לכל הדיירים מכתב בתיבת הדואר שם הוא כתב שאם נדרש לפנות את הריצוף בחניה זה יעלה לנו לא מעט כסף, כמובן שאף אחד לא רצה להתעסק בזה. הוא משליט טרור ואימה עלינו וכנראה שגם על העיריה שלא עושה כלום, הוצאנו צווי הרחקה בכלל איומים, הגענו לבתי משפט ואין מול מי לעבוד האיש ממשיך בשלו"

מעיריית בת ים לא נמסרה תגובה והיא תפורסם כשתגיע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות