קורונה
צילום: SamaraHeisz5 / shutterstock.com

חוששים מגל שני: בת ים במקום השלישי במוקדי התפרצות הקורונה

משרד הבריאות מפרסם: בימים האחרונים התווספו תשעה חולים מאומתים מבת ים

פורסם בתאריך: 31.5.20 15:33

משרד הבריאות פרסם אמש (מוצאי שבת) את רשימת 180 החולים המאומתים החדשים שהתגלו בשלושת הימים האחרונים ב-29 יישובים ברחבי הארץ.



על פי נתוני משרד הבריאות בת ים ממוקמת במקום השלישי ברשימת היישובים בהם התקיים מוקד הדבקה של קורונה בשלושת הימים האחרונים, עם שישה חולים מאומתים חדשים. קודמות לה ירושלים ותל אביב אשר אובחנו 98 ו-10 חולים בהתאמה. חולון השכנה ממוקמת במקום החמישי עם שישה חולים חדשים שאובחנו בשלושת הימים האחרונים, ואילו ראשון לציון ממוקמת במקום האחרון עם שני חולים חדשים בלבד.
נוכח הנתונים אשר מצביעים על עלייה במספר הנדבקים בנגיף קורונה, גובר החשש בימים האחרונים מגל התפרצות שני ברחבי הארץ. אמש יצאו ראש הממשלה ושרי האוצר, הבריאות והחינוך, הצהרה לתקשורת ובה עדכנו כי אם בימים הקרובים מגמת העלייה להמשך, יוחלט על סגירת בתי הספר ושורה של הגבלות נוספות.

בנוסף, הודיע כבר בערב שבת ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, כי יגביר את הפיקוח ואכיפת הנחיות משרד הבריאות. ואכן, ביום שבת בבוקר הגיעו פקחים לבתי הכנסת בעיר כדי לוודא שההנחיות נשמרות. הדבר הוביל לזעם בקרב הציבור הדתי בעיר שטען כי בזמן שנשלחו פקחים לבתי הכנסת – בחופי הים אלפים בילו ללא שמירה על ההנחיות, כפי שפורסם מוקדם יותר כאן ב"השקמה בת ים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות