תלמידים כיתה
צילום אילוסטרציה: LStockStudio / shutterstock.com

היערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים: האם בתי ספר ייסגרו במקרה של קורונה?

בדיון בהשתתפות ראש העירייה, בכירי מערכת החינוך וההורים, עלתה שאלת סגירת מוסדות החינוך והוחלט על הקמת צוות מיוחד שילווה את החזרה ללימודים בצל הקורונה

פורסם בתאריך: 11.8.20 16:39

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט קיים דיון יחד עם ועד ההורים העירוני לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"א בכפוף למגבלות הקורונה.

בדיון השתתפו מלבד ברוט, ממלא מקום ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב; סמנכ"לית חינוך קהילה ורווחה ד"ר זיו חורב; מנהל אגף החינוך, אהרן קצב; יו"ר ועד ההורים העירוני ורד דנינו ונציגי ועד ההורים.

בפגישה הוצגו להורים הפעולות שנוקטת בהם העירייה במטרה לאפשר את פתיחת שנת הלימודים. זאת, כאשר בת ים מוגדרת כיום עיר ירוקה לאחר ששיעור התחלואה בעיר ירד באופן משמעותי.



ברוט עדכן כי הנחה את צוות הקורונה ואגף החינוך יחד עם כל הגורמים הרלוונטים לגבש את נהלי העבודה המותאמים לתקופת הקורונה על פי הוראות משרד הבריאות והחינוך, וכי בכל מקרה בו יידרש בידוד של כיתות או בתי ספר תתקיים הערכת מצב בראשות ראש העירייה.

עוד מסר כי לאחר הערכת המצב יבחן כל מקרה לגופו, ותתקבל החלטה האם יש צורך לסגור את בית הספר או להמשיך את הפעילות. ברוט הדגיש כי הקו המנחה של העירייה יהיה שיש לנקוט בכל הפעולות הנדרשות כדי לא לסגור את מוסדות החינוך, ולאפשר להורים ולתלמידים להמשיך בשגרה.

כמו כן, סוכם בדיון על הקמת צוות משותף עם ועד ההורים בראשות יו"ר ועד ההורים העירוני, ורד דנינו, אשר ילווה את כל הפעולות במוסדות החינוך בעיר במהלך שנת הלימודים הקרובה.

"חשוב לזכור שגם לאחר סיום החופש הגדול הקורונה לא הולכת להיעלם, ויהיו עוד עליות ומורדות מבחינת מספר החולים", מסר ברוט, "אחד האתגרים המורכבים במשבר הקורונה הוא הפעלת מערכת החינוך. כפי שעשינו הניהול הקורונה בעיר גם פה צריך לא להיבהל, אלא לנהל את האירועים שעוד יהיו באחריות, עם הרבה סבלנות ואורח רוח, ועם ערבות הדדית. פתיחת השנה תלווה בפתרונות המתאימים – נדאג לכל תלמידי העיר, בכל האמצעים העומדים לרשותנו, לחינוך ברמה הגבוהה ביותר, תחת ההנחיות שלנו, של משרד הבריאות ושל שאר גורמי הממשלה הרלוונטיים".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות