צילום: BlurryMe / shutterstock.com/

לקראת פתיחת שנת הלימודים: דרושים מתנדבים שיודעים אנגלית

"עמותת ידיד" מגייסת דוברי אנגלית שיוכלו לסייע וללוות תלמידים

פורסם בתאריך: 12.8.20 10:04

בעמותת "ידיד לחינוך" בבת ים מבקשים לגייס מתנדבים חדשים דוברי אנגלית טובה או מורים לשעבר לאנגלית, לצורך הפעלת פרויקט לימודי בבתי הספר בעיר. המתנדבים יעברו מיון ויקבלו הדרכה.



בימים אלה פועלים בעמותת "ידיד לחינוך" לגיוס מתנדבים לשנת הלימודים הקרובה, שיעבדו עם התלמידים בבתי הספר בעיר על כישורי האנגלית. "אנחנו צריכים מורים לאנגלית לשעבר או כאלו שאנגלית היא שפת האם שלהם, על מנת שהם יוכלו להעביר את הידע שלהם תלמידי חטיבות הביניים ותלמידי תיכון מהעיר ויעזרו להם בהכנה לבגרויות", אומרת ל"השקמה בת ים" שרית אבן זהר, המשמשת כרכזת מתנדבים בעיר.

אבן זהר מסבירה כי דווקא בימים אלה בהתמודדות עם הקורונה והלמידה מרחוק הצורך במתנדבים גדול יותר. "צוות בית הספר ידאג לבחור את התלמידים ויעמוד בקשר עם ההורים על מנת לקבל אישורים והמפגשים בתקופה הזו יערכו בזום או בשיחת טלפון", אומרת אבן זהר, "הכל כמובן יעשה בזמן שנוח גם לתלמידים וגם למתנדבים על מנת שכולם יהיו מרוצים".

ממלא מקום ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, ציין: "עמותת 'ידיד לחינוך' עושה נפלאות כדי לקדם את החינוך בעיר בת ים, במיוחד בתקופה מאתגרת זו כשהלימודים אינם מתקיימים כסדרם בגלל במגפת הקורונה. אנו קוראים לכל מי שיכול להתנדב ולתת יד, לפנות לעמותה ולסייע לתלמידים לרכוש ידע והשכלה. במשבר כל כך גדול זה הזמן לגלות אחריות ועזרה הדדית".

המעוניינים להתנדב מוזמנים להתקשר לשרית אבן זהר בטלפון שמספרו 052-3350966

 



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות