מרגש: בעקבות פוסט של האב – השוטרים הפתיעו את שחר ביום הולדתו I צפו:

אביו של שחר בן ה-11 סיפר על המצוקה כלכלית שאליה נקלע, כמו רבים, בעקבות משבר הקורונה. שוטרי מרחב איילון התקשו להישאר אדישים

פורסם בתאריך: 11.11.20 15:50

אנשי השיטור העירוני בבית ים ארגנו חגיגת הפתעה לשחר שווץ, ילד בן 11 מקרית אונו, שכל בקשתו הייתה לחגוג יום הולדת כמו כל חבריו. אביו של שחר, דרוד, שעבד כאיש סאונד בתקופה שקדמה לפרוץ משבר הקורונה, מצא את עצמו בחל"ת כבר מעל לחצי שנה ונקלע למלוקה כלכלית.

דרור שיתף את הקושי שעובר עליו ואת מצוקתו הכלכלית בפוסט שכתב בקבוצת הפייסבוק אבא פגום. "המצב חרא ברמות של הקיצון", כתב דרור, "אני יושב בבית ללא הכנסה שבעה חודשים. אין כסף, יש חובות והרבה. יש הוצאה לפועל, יש מיסים, יש מדינה שממשיכה בשלה כאילו כלום לא קרה. אבל לילד שיום הולדת".

בהמשך ציין האב: "אני משתדל שהילדים הקטנים לא ירגישו כלום ולא יהיו מודעים למצב האמתי למרות שהם רואים את ארגזי המזון ואת התרומות שאני מקבל לדלת הבית. השנה לא אוכל לחגוג לו וזה שובר אותי".



הפוסט גרף אחריו תגובות ושיתופים רבים. גם פקד אודי אלמסלי, מפקד השיטור העירוני של בת ים, נחשף לפוסט המרגש והחליט להפתיע את שחר, ולהזמינו אל תחנת המשטרה.

בתוך זמן קצר יצר פקד אלמסלי קשר עם דרור והזמינו אל מרחב איילון. הבוקר (רביעי) הגיעו האב והבן אל תחנת השיטור הקהילתי בבת ים. שחר גילה כי למעשה הסיור נערך לו בהפתעה כמתנה ליום הולדתו. במהלך הסיור הופעל רובוט חבלה ושחר הורכב על אחד מאופנועי המשטרה. בסוף היום חגגו לו אנשי המשטרה את יום ההולדת במשרדי השיטור העיורני בבת ים.

לאחר שחזרו הביתה מסר האב בהתרגשות: "כשחזרנו הילד לא הפסיק לדבר על הכל רובוט נשקים אופנועים אפילו לבש תחולצה כבר למועדונית. שמחתם אותו מעל ומעבר. תודה רבה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות