ניידת משטרה. Jose HERNANDEZ Camera 51
ניידת משטרה. Jose HERNANDEZ Camera 51

כתב אישום: ארבע נשים הונו וגנבו כספים מקשישים בבת ים

הנאשמות נהגו לגנוב מקשישים כסף וכרטיסי אשראי, ובאחת הפעמים עשו זאת תוך הפרת מעצר בית

פורסם בתאריך: 23.4.20 11:17

כתב אישום הוגש אתמול נגד ארבע נשים מאזור המרכז והדרום על הונאת קשישים מחולון ובת ים. ארבע הנשים נאשמות ב-11 סעיפים, בהם גניבה והונאת קשישים וכן הפרת הוראה חוקית.



בחודשיים האחרונים התקבלו במשטרה תלונות על גניבות תיקים מקשישות בערים חולון ובת ים. מפרטי החקירות מסתמן כי הנאשמות חברו יחדיו לבצע עבירות גניבה והונאה של אנשים מבוגרים, כאשר הקורבנות שנבחרו על ידן הם בגילאי 61 עד 84.

מכתב האישום עולה כי הנאשמות נהגו להיצמד לקשישות, ובאחד המקרים אף לקשיש, כאשר הן מסיחות את דעתן בשיחה בטלה ואז גונבות מהן תיקים או ארנקים שהכילו לרוב כסף מזומן, כרטיסי אשראי, מסמכים שונים וטלפונים סלולריים.

בחלק מהמקרים, זמן קצר לאחר הגניבה ניסו הנאשמות למשוך כסף באמצעות כרטיסי האשראי הגנובים ובדרך זו הצליחו לגנוב עשרות אלפי שקלים במצטבר. באחת הפעמים לא הצליחו הנאשמות במזימתן והן נמלטו ללא שלל. על כך מיוחס להן אישום בגין ניסיון גניבה בצוותא.

 

 

הנאשמות נעצרו בתחילת החודש, לאחר שבאותו יום ביצעו חמש גניבות ברחבי חולון ובת ים, ומשכו אלפי שקלים באמצעות כרטיסי האשראי שאותם גנבו מהקשישים.

מעצרן של הנאשמות הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב, וכעבור זמן מה הן שוחררו למעצר בית. במשך כל התקופה הזו המשיכה המשטרה בניהול החקירות המורכבות. בביקורת שנעשתה לאחת הנאשמות, הוברר כי היא הפרה את מעצר הבית המוחלט שהוטל עליה ובשל כך היא נאשמת גם בהפרת הוראה חוקית.

אתמול (רביעי) הגישה יחידת התביעות של מחוז תל אביב במשטרת ישראל כתב אישום נגד הנאשמות ובו 11 סעיפי אישום שעיקרם גניבות בצוותא והונאות בכרטיסי אשראי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות